“Ata që e lexojnë Kuranin janë të dashurit e të zgjedhurit e Allahut”. (Nesaiu dhe Ibn Maxhe)
Kurani vazhdon t’ua ndriçojë zemrat atyre që i drejtohen atij me gjithë zemër dhe t’ua pëshpërisë enigmat më intime të ekzistencës atyre që munden t’ia hapin shpirtin atij. Po, edhe sikur një herë t’i drejtohet njeriu atij me gjithë zemër, nuk shpëton dot më nga ndikimi i tij.
Mësimi i leximit të Kuranit
“..dhe lexoje Kur’anin me tertil ( si e meriton ai të lexohet, ashtu si edhe ka zbritur)”. (El-Muzemil:4)
“Ai që e lexon rrjedhshëm Kuranin është bashkë me melaqet e nderuara, ndërsa ai që e lexon Kuranin me vështirësi, ngaqë nuk i zotëron mirë rregullat, ka dy shpërblime”. (Buhariu dhe Muslimi)
Aplikacione ku rregullat e leximit jane me ngjyra vecuese
Disa shkrime te dobishme rreth leximit te Kuranit:
…ndiqeni rrugën e Tij që ta gjeni të vërtetën” (Araf 158)
“Sahabët e mi janë si yjet në qiell. Cilindo prej tyre të ndiqni, do të gjeni udhëzimin.” (Hadith, Bejhaki, el-Med’hal, 152)
“Më i miri nga të gjithë njerëzit është shekulli im (sahabët), pastaj ata të cilët vijnë pas tyre (tabiinet), pastaj ata të cilët vijnë pas tyre (tebei tabiinet).” Hadith (Buhariu, Muslimi, Ibni Maxhe)
Parathenie Parathenie 1 Parathenie 2
Pyetja rreth Muhjid-din Ibn, El-Arebi dhe rreth Unitetit të Ekzistencës.
Përgjigje për tre çështje të tjera të kundërshtuara prej ateisteve: E Para: Dhulkarnejni “Pa diellin të perëndonte në një burim me ujë të turbullt”… E Dyta: Ku është Pengesa e Dhul-karnejnit”? Kush ishin Xhuxh Maxhuxhet -Gog magoget? E Treta: është rreth Isait a.s. -Jezusit- duke ardhur në fundin e kohës dhe duke vrarë Dexhalin…Dhjetë aftesite e holla të njeriut.
Zbulon një dredhi djallezore që i lëkund besimtarët në besimin e tyre për shkak të numrave të mëdhenj të jobesimtarëve dhe pajtueshmërisë së tyre në mohimin e disa të vërtetave të besimit. Shënimi i Shtatë i heshtë ata pseudopatriotë të cilët i tërheqin muslimanët drejt përparimit të tipit perëndimor, dhe lakmisë dhe ambicies së kësaj bote, dhe jep ilaçe Kuranore për këtë. Shënimi i Tetë demonstron se me Bujarinë e Tij, Allahu i Plotëfuqishëm ka përfshirë në të gjithë aktivitetet dhe në përpjekjet një shpërblim e një kënaqësi. Shënimi i Nëntë shpjegon se Profetësia është esenca e plotësimit. Shënimi i Dhjetë: Dritat e njohjes Hyjnore janë tre pjesë, tre provat për njohjen e Zotit xh.sh. secila pjesë kërkon. Shënimi i Njëmbëdhjetë: mëshira e gjërë e Kuranit në mënyrën e adresimit. Shënimi i Dymbëdhjetë: Një dua, lutje dhe përgjërim. Shënimi i Trembëdhjetë: Pesë çështje të cilat kanë qenë shkak konfuzioni. E Para: Ata që përpiqen në rrugën e së vërtetës duhet të mendojnë vetëm për detyrat e tyre dhe të mos përzihen në ato gjëra që i përkasin Zotit xh.sh. E Dyta: Adhurimi ndaj Allahut duhet të shikojë vetëm tek urdhri Hyjnor dhe tek kënaqësia Hyjnore. E Treta: Mbi kuptimin e “I Lumtur është njeriu i cili i njeh limitet e tij dhe nuk i tejkalon ato”. E Katërta shpjegon se nuk është e lejueshme të pranosh dhuratat apo mirësitë që nuk jepen në Emrin e Dhuruesit të Vërtetë -ajo që i ngatërron njerëzit është shkaku dhe pasoja duke ardhur së bashku- dhe demonstron qartë natyrën e vërtetë të shkaqeve të jashtme. E Pesta: Arritjet e një komuniteti nuk duhet t’i atribuohen Udhëheqësit të tij apo drejtuesit. Shënimi i Katërmbëdhjetë përbëhet nga Katër “Shenja”duke aluduar për Unitetin Hyjnor. Shenja e Parë: Nuk ka të Adhuruar të vërtetë që i përshtatet njeriut përveç Atij i Cili sundon mbi tokën dhe mbi qiejt. Shenja e Dytë: Ajo dashuri e fortë për pavdekshmëri në natyrën e njeriut është një manifestim i Emrit Hyjnor El-Baki, I Qëndrueshmi i Gjithëlavdishëm. Shenja e Tretë: Bëj kujdes që të mos i mbysësh aftësitë e tua të holla në ngrënie apo në fjalë. Shenja e Katërt: Jeta e kësaj bote dhe jeta e trupit janë si një varr i ngushtë. Duke hyrë në jetën e zemrës dhe të shpirtit, njeriu hyn në një sferë të gjërë jete, dhe çelësi për atë botë është “Nuk ka Zot tjetër përveç Atij”. Shënimi i Pesëmbëdhjetë përshkruan manifestimin më të lartë të Emrit Hyjnor El-Hafidhu, Ruajtësi
Pamundësia e Parë: Do të duhej që natyra të vendoste në çdo gjë aparate të pakufishme jolëndore…
Pamundësia e Dytë: Do të duhej që natyra të sillte punishte të pakufishme në çdo grusht dheu…
Pamundësia e Tretë: “Dy krahasime” I Pari: Hyrja e një njeriu primitiv në një pallat madhështor…
I Dyti: Hyrja e një njeriu fshatarak në një ushtri madhështore dhe në Xhaminë e Aja Sofia. Përfundim: Tre pyetje dhe përgjigjet e tyre. E Para: Çfarë nevoje ka Krijuesi xh.sh. për adhurimin tonë?. E Dyta: Cili është sekreti në lehtësinë tek krijimi dhe formimi i gjërave? I Treti: Filozofët thonë se ka vetëm përbërje e shpërbërje. A është e saktë kjo?
Ajo është rreth frazës “All-llahu Ekber” dhe përmban shtatë shkallë.
ishte një luftë ndërmjet fesë dhe nacionalizmit. Përse nuk qe i suksesshëm Hazreti Husejni në përpjekjet e tij? Pyetja e tretë: Cila është urtësia në fatkeqësinë tragjike dhe në trajtimin mizor që goditën ata persona të bekuar? Pyetja e katërt: rreth zbritjes së Hazreti Isait, Jezusit a.s. dhe rreth vrasjes së Dexhalit nga ana e tij në kohën e fundit…Cili është kuptimi që thuhet në rrëfenja se Dexhali ka një xhennet të rremë dhe një xhehennem të rremë? Pyetja e pestë: A do të jenë të pikëlluar shpirtrat e pavdekshëm tek ngjarjet e kijametit? Pyetja e gjashtë: A e përfshin vërseti “Çdo gjë do të shkatërrohet përveç fytyrës së Tij”, botën tjetër, xhennetin, xhehennemin dhe banorët e tyre, apo nuk i përfshin?
Pika e katërt : Përgjigjje për një numër pyetjesh të dyshimta.Pyetja e parë e dyshimtë: Me çfarë jeton ti ?…Pyetja e dytë: Si mund të kemi besim dhe të jemi të sigurt që ti nuk do të ndërhysh në çështjet e dynjasë sonë?…Pyetja e tretë : Në qoftë se ti nuk na pëlqen, kjo do të thotë se ti na kundërshton?…Pyetja e katërt : Si mund të jemi të sigurt që, nëse të jepet rasti, ti nuk do të ndërhysh në çështjet tona në mënyrën që dëshiron ti? Pika e pestë: Kjo lidhet me pesë çështje të vogla. E para : Përse ti nuk i vë në praktikë parimet e qytetërimit tonë, stilin tonë të jetës dhe mënyrën tonë të të veshurit? E dyta : Me çfarë autoriteti ti boton vepra fetare? Meqenëse je i dënuar me internim, ti nuk ke asnjë të drejtë të përzihesh në këto çështje. E treta : Disa nga shokët e mi qëndrojnë larg meje me qëllim që të shfaqen të parapëlqyer e të mirë për njerëzit e kësaj dynjaje? E katërta : Për ata që kanë rënë në moçalin e politikave E pesta : Kush është njeriu më i lumtur?
lidhur me parashikimet për të ardhmen. Dashuria për Eh-li Bejtin. Dashuria është dy llojesh: e para është të duash diçka apo dikë për kuptimin që ajo gjë ose ai tregon, dhe e dyta merr cilësitë si objekt. Shenja e shtatë: Mrekullitë e profetit a.s.m. lidhur me bereqetin e ushqimit të Tij. Shenja e tetë: Mrekullitë e Tij lidhur me ujin. Shenja e nëntë: Mrekullitë e Tij lidhur me pemët. Shenja e dhjetë: Mrekullia e rrënkimit të trungut. Shenja e njëmbëdhjetë: Mrekullitë e Tij lidhur me krijesat e pajeta. Shenja e dymbëdhjetë: Disa shembuj që lidhen me shenjën e mëparshme. Shenja e trembëdhjetë: Mrekullitë e profetit a.s.m. lidhur me shërimin e të sëmurëve. Një përshkrim për dorën e bekuar të profetit a.s.m.. Shenja e katërmbëdhjetë: Mrekullitë e profetit Muhammed a.s.m. lidhur me duatë e Tij. Shenja e gjashtëmbëdhjetë: Çudira që u shfaqën para misionit profetik të Muhammedit a.s.m. Shenja e shtatëmbëdhjetë: Mrekullitë e profetit Muhammed a.s.m. lidhur me personin e vet, me sheriatin e
Tij të shquar dhe me Miraxhin. Shenja e tetëmbëdhjetë: Kurani i gjithurtë. Shenja e nëntëmbëdhjetë: Profeti Muhammed a.s.m. ishte prova më brilante dhe përfundimtare e Njësisë Hyjnore. Një nderim Hyjnor dhe një shenjë e mirësisë Hyjnore. Shtojca e parë: Pikëla prej personalitetit të profetit
Muhammed a.s.m. Njoftim rreth Kuranit; Shkreptima e mrekullisë në përsëritjet në Kuran. Mrekullia e Kuranit në përmendjen e çështjeve kozmike. Mrekullia e çarjes më dysh të hënës. Përse u veçua profeti Muhammed a.s.m. me këtë Miraxh të madh? Një udhëtim për tek më i miri i shekujve (prej trajtesës El – Ajetul Kubra)
jetën e islamit dhe, lakmitari është i zbuluar para zhgënjimit dhe humbjes. Përfundim: Lidhur me pergojimin.
vëllain e tij besimtar? Meqenëse fraza “ Radi-jall-llahu anhu” (All-llahu qoftë i kënaqur me të) përdoret për sahabët e Profetit a.s.m., a do të ishte e përshtatshme që kjo frazë të përdoret edhe për të tjerët?Kush ishin më eprorë, imamët e mëdhenj dhe interpretuesit e ligjit të shenjtë, apo shejhët -udhëheqësit-
dhe polet shpirtërorë të tarikateve të vërteta të sufizmit? Cili është qëllimi dhe urtësia e vërsetit
“Padyshim që All-llahu është me të duruarit”? Si e kryente profeti adhurimin e tij para misionit
të tij profetik? Cila është urtësia në profetësinë e tij e cila nisi kur ai ishte dyzet vjeç? Cili është kuptimi i hadithit “Të rinjtë më të mirë janë ata të cilët u ngjasojnë njerëzve të moshës së pjekur, ndërsa më të këqinjtë e moshës mesatare janë ata të cilët u ngjasojnë të rinjve”. Një pikë e hollë mrekullie në vërsetin kuranor “Më bëj mua të vdes musliman dhe më bashko me të drejtët”.Nuk kerkove qe ta gjesh
vëmendjen. Ndryshimi midis popujve të Azisë dhe të Evropës. Lidhur me shpjegimin e frazës “Rabbil Alemin” Krijuesi i të gjitha botëve…? Cfarë synonte Muhjiddin Ibn El-Arebij në letrën e tij drejtuar Fahruddin Raziut. A do të ishte e mjaftueshme vetëm fraza “La i lahe il-lall-llah” pa përmendur “Muhammedur-resulull-llah”? Shtatë shenja që tregojnë një nderim Hyjnor në shërbimin e Kuranit. Nuk mund të përkthehen fjalët e Kuranit, të dhikrit dhe të tesbihateve
e tij Ebu Talibin?
të gjithurtë ndaj dredhive të shejtanit. Dashuria për pozitë e për famë. Ndjenja e frikës. Lakmia. Nxitja e ndjenjave nacionaliste. Egoizmi dhe mburrja. Dëshira për rehati trupore dhe lidhja me detyra të tjera. Kundërshtimi për të imituar Evropën në ndryshimin e Katolicizmit. Njerëzit shkatërrimtarë të bidatit janë dy llojesh. Rreth shfaqjes së Mehdiut në fundin e kohës. Çfarë është tarikati dhe çfarë është Sufizmi Vështirësitë e tarikatit. Rruga më e afërt për tek All-llahu xh.sh
Zbulon një dredhi djallezore që i lëkund besimtarët në besimin e tyre për shkak të numrave të mëdhenj të jobesimtarëve dhe pajtueshmërisë së tyre në mohimin e disa të vërtetave të besimit. Shënimi i Shtatë i heshtë ata pseudopatriotë të cilët i tërheqin muslimanët drejt përparimit të tipit perëndimor, dhe lakmisë dhe ambicies së kësaj bote, dhe jep ilaçe Kuranore për këtë. Shënimi i Tetë demonstron se me Bujarinë e Tij, Allahu i Plotëfuqishëm ka përfshirë në të gjithë aktivitetet dhe në përpjekjet një shpërblim e një kënaqësi. Shënimi i Nëntë shpjegon se Profetësia është esenca e plotësimit. Shënimi i Dhjetë: Dritat e njohjes Hyjnore janë tre pjesë, tre provat për njohjen e Zotit xh.sh. secila pjesë kërkon. Shënimi i Njëmbëdhjetë: mëshira e gjërë e Kuranit në mënyrën e adresimit. Shënimi i Dymbëdhjetë: Një dua, lutje dhe përgjërim. Shënimi i Trembëdhjetë: Pesë çështje të cilat kanë qenë shkak konfuzioni. E Para: Ata që përpiqen në rrugën e së vërtetës duhet të mendojnë vetëm për detyrat e tyre dhe të mos përzihen në ato gjëra që i përkasin Zotit xh.sh. E Dyta: Adhurimi ndaj Allahut duhet të shikojë vetëm tek urdhri Hyjnor dhe tek kënaqësia Hyjnore. E Treta: Mbi kuptimin e “I Lumtur është njeriu i cili i njeh limitet e tij dhe nuk i tejkalon ato”. E Katërta shpjegon se nuk është e lejueshme të pranosh dhuratat apo mirësitë që nuk jepen në Emrin e Dhuruesit të Vërtetë -ajo që i ngatërron njerëzit është shkaku dhe pasoja duke ardhur së bashku- dhe demonstron qartë natyrën e vërtetë të shkaqeve të jashtme. E Pesta: Arritjet e një komuniteti nuk duhet t’i atribuohen Udhëheqësit të tij apo drejtuesit. Shënimi i Katërmbëdhjetë përbëhet nga Katër “Shenja”duke aluduar për Unitetin Hyjnor. Shenja e Parë: Nuk ka të Adhuruar të vërtetë që i përshtatet njeriut përveç Atij i Cili sundon mbi tokën dhe mbi qiejt. Shenja e Dytë: Ajo dashuri e fortë për pavdekshmëri në natyrën e njeriut është një manifestim i Emrit Hyjnor El-Baki, I Qëndrueshmi i Gjithëlavdishëm. Shenja e Tretë: Bëj kujdes që të mos i mbysësh aftësitë e tua të holla në ngrënie apo në fjalë. Shenja e Katërt: Jeta e kësaj bote dhe jeta e trupit janë si një varr i ngushtë. Duke hyrë në jetën e zemrës dhe të shpirtit, njeriu hyn në një sferë të gjërë jete, dhe çelësi për atë botë është “Nuk ka Zot tjetër përveç Atij”. Shënimi i Pesëmbëdhjetë përshkruan manifestimin më të lartë të Emrit Hyjnor El-Hafidhu, Ruajtësi
të gjithurtë ndaj dredhive të shejtanit. Dashuria për pozitë e për famë. Ndjenja e frikës. Lakmia. Nxitja e ndjenjave nacionaliste. Egoizmi dhe mburrja. Dëshira për rehati trupore dhe lidhja me detyra të tjera. Kundërshtimi për të imituar Evropën në ndryshimin e Katolicizmit. Njerëzit shkatërrimtarë të bidatit janë dy llojesh. Rreth shfaqjes së Mehdiut në fundin e kohës. Çfarë është tarikati dhe çfarë është Sufizmi Vështirësitë e tarikatit. Rruga më e afërt për tek All-llahu xh.sh
Zbulon një dredhi djallezore që i lëkund besimtarët në besimin e tyre për shkak të numrave të mëdhenj të jobesimtarëve dhe pajtueshmërisë së tyre në mohimin e disa të vërtetave të besimit. Shënimi i Shtatë i heshtë ata pseudopatriotë të cilët i tërheqin muslimanët drejt përparimit të tipit perëndimor, dhe lakmisë dhe ambicies së kësaj bote, dhe jep ilaçe Kuranore për këtë. Shënimi i Tetë demonstron se me Bujarinë e Tij, Allahu i Plotëfuqishëm ka përfshirë në të gjithë aktivitetet dhe në përpjekjet një shpërblim e një kënaqësi. Shënimi i Nëntë shpjegon se Profetësia është esenca e plotësimit. Shënimi i Dhjetë: Dritat e njohjes Hyjnore janë tre pjesë, tre provat për njohjen e Zotit xh.sh. secila pjesë kërkon. Shënimi i Njëmbëdhjetë: mëshira e gjërë e Kuranit në mënyrën e adresimit. Shënimi i Dymbëdhjetë: Një dua, lutje dhe përgjërim. Shënimi i Trembëdhjetë: Pesë çështje të cilat kanë qenë shkak konfuzioni. E Para: Ata që përpiqen në rrugën e së vërtetës duhet të mendojnë vetëm për detyrat e tyre dhe të mos përzihen në ato gjëra që i përkasin Zotit xh.sh. E Dyta: Adhurimi ndaj Allahut duhet të shikojë vetëm tek urdhri Hyjnor dhe tek kënaqësia Hyjnore. E Treta: Mbi kuptimin e “I Lumtur është njeriu i cili i njeh limitet e tij dhe nuk i tejkalon ato”. E Katërta shpjegon se nuk është e lejueshme të pranosh dhuratat apo mirësitë që nuk jepen në Emrin e Dhuruesit të Vërtetë -ajo që i ngatërron njerëzit është shkaku dhe pasoja duke ardhur së bashku- dhe demonstron qartë natyrën e vërtetë të shkaqeve të jashtme. E Pesta: Arritjet e një komuniteti nuk duhet t’i atribuohen Udhëheqësit të tij apo drejtuesit. Shënimi i Katërmbëdhjetë përbëhet nga Katër “Shenja”duke aluduar për Unitetin Hyjnor. Shenja e Parë: Nuk ka të Adhuruar të vërtetë që i përshtatet njeriut përveç Atij i Cili sundon mbi tokën dhe mbi qiejt. Shenja e Dytë: Ajo dashuri e fortë për pavdekshmëri në natyrën e njeriut është një manifestim i Emrit Hyjnor El-Baki, I Qëndrueshmi i Gjithëlavdishëm. Shenja e Tretë: Bëj kujdes që të mos i mbysësh aftësitë e tua të holla në ngrënie apo në fjalë. Shenja e Katërt: Jeta e kësaj bote dhe jeta e trupit janë si një varr i ngushtë. Duke hyrë në jetën e zemrës dhe të shpirtit, njeriu hyn në një sferë të gjërë jete, dhe çelësi për atë botë është “Nuk ka Zot tjetër përveç Atij”. Shënimi i Pesëmbëdhjetë përshkruan manifestimin më të lartë të Emrit Hyjnor El-Hafidhu, Ruajtësi
Permbajtja Parathenia